W minioną środę w godzinach popołudniowych w okolicy Drawska Pomorskiego zaczęły występować problemy z dostępem do usług w sieci PLUS. Wiele urządzeń nie łapało zasięgu. Występowały również problemy dostępem do Internetu. Dziś o poranku zapytaliśmy przedstawiciela sieci PLUS o przyczynę awarii. Informacje przekazał Arkadiusz Majewski z działu Działu Komunikacji Korporacyjnej Spółki Polkomtel – przyczyną problemów, o których mowa w mailu było uszkodzenie wczoraj wieczorem łącza dzierżawionego od zewnętrznego dostawy (światłowodu Orange). Ponieważ jest ono zlokalizowane na terenie budowy, do której nie było dostępu, to naprawa odbył się dzisiaj i z informacji, które otrzymaliśmy wynika, że awaria została już usunięta, a usługi są realizowane prawidłowo.
Oczywiście, każdy klient korzystający z usług Plusa zawsze ma prawo do złożenia reklamacji, która jest rozpatrywana w indywidualnym trybie, a decyzja podejmowana w oparciu o analizę okoliczności sprawy. W sytuacjach, gdy reklamacja jest uzasadniona, Polkomtel ponosi z tego tytułu odpowiedzialność na zasadzie ustawy Prawo telekomunikacyjne i właściwego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Około godziny 11-stej wszystkie usługi zaczęły działać.